دبیرستان شایستگان نور

مجتمع آموزشی شایستگان نور متوسطه اول

دخترانه غیردولتی هوشمند

برگزاری جشنواره های علمی ، پژوهشی و فرهنگی در دبیرستان شایستگان نور

برگزاری جشنواره ها در مدرسه فرصتی مهم و ارزشمند است تا ضمن تقویت اعتماد به نفس نوجوانان، خودباوری عمیقی از توانمندی و استعدادهای فردی در هر دانش آموز ایجاد شود.

هرساله در دبیرستان شایستگان نور جشنواره های متعددی در زمینه های علمی ، فرهنگی و .. برگزار می شود که میتوان به جشنواره صبحانه سلامت با نظارت دبیر زیست شناسی ، جشنواره اقوام ایرانی و هدایت دبیران مطالعات اجتماعی ، جشنواره علمی پژوهشی فراز اندیشه ها و … اشاره نمود.

جشنواره صبحانه سلامت فرصتی مغتنم برای دانش آموزان ایجاد کرد تا آموخته های خود در درس زیست را عملی نموده و جشنواره ای پرشور برگزار نمایند.

جشنواره اقوام ایرانی نیز فرصتی برای شناخت ایران و اقوام آن فراهم می آورد تا دانش آموزان با سنتهای اصیل ایرانی هر چه بیشتر آشنا شده و در نهایت فرصتی برای مهارت آموزی در کسب و کار و کارآفرینی داشته باشند.

هرساله جشنواره علمی پژوهشی فراز اندیشه ها به همت دانش آموزان ، کادر آموزشی و اجرایی مدرسه در تمام دروس برگزار می شود و دانش آموزان توانمندی های خود را در عرصه های مختلف به معرض نمایش برای عموم قرار می دهند. در این جشنواره که شور و هیجانی دلنشین در بین بچه ها ایجاد می نماید دستسازه ها و پژوهشهای هر دانش آموز قابل نمایش خواهد بود .

راههای ارتباطی :

سایت دبیرستان: https://gschool.shayesteganenoor.ir 

اینستاگرام مدرسه: shayestegane.noor

اپارات مدرسه: https://www.aparat.com/shayesteganenoor1_school

شماره مدرسه : 6-88758994

آدرس: خیابان  سهروردی شمالی – خیابان  خرمشهر – کوچه میناب – پلاک 34

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *